Paroda „Žvilgsnis į skruzdėlyną pro fantastikos akinius“

3a klasės mokiniai, paskatinti mokytojos Vandutės, nėrė į fantastikos pasaulį. Kelias savaites kūrė integruotus gamtos mokslų, lietuvių kalbos ir dailės kūrybinius darbus „Žvilgsnis į skruzdėlyną pro fantastikos akinius“. Mokiniai dirbdami grupėse per gamtos mokslų pamoką tyrinėjo skruzdėlių bendruomeninį gyvenimą,  per lietuvių kalbos pamoką parašė rašinėlius,

Kelionė po garsų pasaulį

6d klasės mokiniai dalyvavo Lietuvos muzikos, teatro ir kino muziejaus edukaciniame užsiėmime „Triukšmų įgarsinimas kine“. Edukacijos metu šeštokai sužinojo, jog anksčiau, filmuojant profesionalų kiną, vaizdas buvo fiksuojamas kino juostoje, o garsas įrašomas atskirai studijoje bei pritaikomas tam tikram vaizdui. Mokiniai ne tik susipažino su šiuo

„Joyful STEM with Nature“ projektas

Vasario mėnesį 6b klasės mokiniai tęsia projekto „Joyful STEM with Nature“ veiklas, o jų iš tiesų netrūko. Visų pirma, mokiniai išmoko naudotis DI („dirbtiniu intelektu“) kuriant paveikslėlius bei individualiai sugeneravo sniego gaublius (nepatikėsite, bet būtent tą dieną pradėjo snigti už lango!). Vėliau, visų šalių (Turkijos,

1 – 4 klasių meninio skaitymo konkursas „Ant žodžio sparnų“

Džiaugiamės, kad turime talentingų mokinių, mylinčių literatūrą, puoselėjančių meninį žodį, gebančių suprasti bei vertinti pasirinktą grožinės literatūros kūrinį ir įtaigiu žodžiu, mimika bei emocija veikti klausytoją. Sausio 30 dieną net 50  pradinių klasių mokinių susirinko į meninio skaitymo konkursą „Ant žodžio sparnų“. Renginį vedė 7a

Vasarį žygeiviai kopė į Vilniaus kalnus

Vasario pirmąjį sekmadienį progimnazijos žygeivių klubas leidosi į žygį „Trys kalnai“. Šį kartą žygis buvo kupinas gražių panoramų ir didesnių jėgų reikalaujančių kopimų. Aplankytas Trijų kryžių paminklas, Stalo ir Slalomo kalnas, kuris praeityje buvo slidinėjimo trasos dalis. Džiaugiamės, kad einant iš dangaus krito sniegas ir

Vokiečių kalbos olimpiados I-asis etapas

Sausio pabaigoje  progimnazijoje vyko aštuntųjų klasių vokiečių kalbos olimpiados I-asis etapas. Pirmoje darbo dalyje mokiniai skaitė tekstą, atliko užduotis ir rašė straipsnelį į sienlaikraštį apie tai, ką jie gali geriausiai „Was kann ich am besten“. Antroji dalis buvo skirta komunikavimui. Dalyviai poromis turėjo sukurti dialogus