Mokiniai dalyvavo šaulių nuotolinėje viktorinoje

Kovo 10 dieną 5b klasės mokiniai aktyviai dalyvavo šaulių sąjungos organizuojamoje nuotolinėje viktorinoje, skirtoje Lietuvos nepriklausomybės atkūrimo dienai paminėti. Šis renginys tapo puikia proga ne tik pagilinti savo istorijos žinias, bet ir įdomiai bei smagiai praleisti laiką. Viktorinos metu mokiniai atsakinėjo į įvairius klausimus apie

Integruota pamoka Bernardinų sode

8f klasės anglų kalbos grupė, vadovaujama etikos mokytojos Vaivos ir anglų k. mokytojos Julijos, dalyvavo integruotoje pamokoje Bernardinų sode, per kurią vaikai susipažino su su frazeologizmo terminu (ang. „idiom“) ir mėgino nuspėti gamtos temos frazeologizmų perkeltines reikšmes. Pagrindinė veikla — dviejų audiovizualinių tekstų kūrimas. Jais

Kovo 11-oji – Lietuvos Nepriklausomybės atkūrimo diena

Dieną pradėjome iškilmingai giedodami Lietuvos himną, išklausėme šventinio direktorės Jurgitos sveikinimo. Visi 5–8 klasių mokiniai Kovo 11-ąją minėjo dainuodami Lietuvai gražiausias dainas. Vyko tradicinis, labai gražus progimnazijos renginys, chorų varžytuvės „Dainuoju Lietuvą“. Laimėtojais tapo 8c klasė, II vieta – 5d klasė, III vieta – 7a

Lietuva iš paukščio skrydžio

Kovo pradžioje 6e kl. mokiniai keliavo į „Hexa Cinema“ žiūrėti virtualios realybės filmą „Aš Lietuva“ anglų kalba. Peržiūros metu mokiniai nusikėlė į daugiau kaip 30 įkvepiančių mūsų šalies vietų. Užsidėję virtualios realybės akinius, mokiniai aplankė senąsias girias, miškus ir kopas, pajuto paukščio skrydį virš jūros

Finansinio raštingumo pamoka

Kovo 7 d. 6b klasės mokiniai vyko į „Swedbank“ finansų laboratoriją. Edukacijos metu mokiniai išmaniai ir įdomiai susipažino su pagrindinėmis ekonomikos ir asmeninių finansų valdymo temomis, suprato, kaip planuojamas biudžetas bei kodėl svarbu taupyti. Mokiniams ypač patiko interaktyvūs žaidimai bei diskusija apie pinigų pa(si)skirstymą. Dėkojame

Mokinių kūrybiškumas ir tvarumo idėjos

Kovo mėnesį 6b klasės mokiniai, dalyvaujantys tarptautiniame eTwinning projekte  „Joyful STEM with Nature“, turėjo nuostabią progą sukurti skirtingas ekosistemas — mokiniai atliko unikalius projektus, tyrinėdami tiek sausumos, tiek vandens ekosistemas, bei sužinojo, kaip svarbu išlaikyti pusiausvyrą gamtoje. Projekto metu mokiniai išmoko apie ekosistemų struktūrą ir komponentus (tokius