Kalėdiniai sveikinimai
Gruodžio 16,18,19 d. mūsų progimnazija tradiciškai sveikino lopšelių/darželių „Pipiras“, „Švelnukas“, „Pumpurėlis“ ir „Žirniukas“ bendruomenes su artėjančiomis Kalėdomis. Mažieji dainorėliai su mokytoja Kristina ir šokėjai su mokytoja Ina dovanojo savo mažiesiems draugams šventinę programą. Šiais metais prie akcijos prisijungė ir penktokai, kurie pasiuvo ir padovanojo vaikams
Nagrinėjame IB dokumentus
2024-12-18 įvyko mokytojų bendras susirinkimas. Rinkomės labai rimtam darbui: dalintis patirtimi, pristatyti IB dokumentus, kuriuos perskaitėme, į kuriuos įsigilinome, kuriuos išsivertėme į lietuvių kalbą. Ar reikia tam drąsos? Labai. Juk ne visi vienodai mokame anglų kalbą, ne visi vienodai žinome apie IB. Ir visgi ne
IB ambasadoriai
Mūsų mokykloje 8-okai yra vyriausi. Būdami vyriausi jie linkę labiausiai prisiimti atsakomybę, lyderiauti ir būti puikia atrama. Gruodžio pradžioje 42 aštuntokai dalyvavo mokymuose apie IB mokinio profilį. Viską išnagrinėję ir puikiai pasiruošę jie keliauja į 5–8 klases, stoja mokytojų vieton ir dirba su mokiniais, mokosi
8e klasės išvyka į senamiestį
Šiandien 8e patirčių ekskursijos metu stengėsi išgirsti, užuosti ir paliesti Kalėdų dvasią miesto senamiestyje. Pasivaikščiojimas driekėsi gražiausiai pasipuošusiomis senamiesčio aikštėmis, gatvelėmis ir kiemeliais. Teko parungtyniauti ir atlikti užduočių. Žinoma, geriausias apdovanojimas – puikiai kartu praleistas laikas. Vėliau apsikeista su meile ir šiluma iš širdies rinkta
Pažangos ir nuolatinio tobulinimo sistema
Taikydami nuolatinio tobulėjimo metodiką gruodžio mėnesį mokiniai su klasių vadovais įsivertino, ar pavyko įvykdyti išsikeltą klasės tikslą. Vieniems pavyko, kitiems galbūt ir nepasisekė. Jeigu pavyko – smagiai pasidžiaugė ir gavo apdovanojimą: vieni žiūrėjo filmą, kiti į pramogų parką siausti ar žaisti boulingo keliavo. Įdomių, smagių
Menam mįslę keturgyslę
Vilnius yra mokykla, kupina mįslių – tuo įsitikino 5c klasės mokiniai, dalyvavę literatūros pamokoje Bernardinų sode „Menu menu mįslę apie Vilniaus miestą“. Išsiaiškinę, kas yra mįslės ir minklės, kuo pasižymi, kaip jos kuriamos, vaikai grupėse tyrinėdami Bernardinų sodą kūrė jas naudodami palyginimus, priešpriešas, įasmeninimus, rimuodami.