Nuolatinio tobulėjimo sistema yra metodika, kurios pagrindinis tikslas  – siekti nuolatinių, nedidelių, bet tvarių pokyčių, kurie ilgainiui sukuria reikšmingą progresą. Šiemet tęsiame metodikos taikymą progimnazijoje.

Šių mokslo metų pradžioje  mokytojų metodinių grupių komandos, klasės ir kiekvienas mokinys asmeniškai išsikėlė tikslus. Klasės pasipuošė duomenų centrais „Mes ir apie mus“, kuriuose stebime klasės padarytą pažangą. Mokiniai fiksuoja duomenis savo asmeniniuose aplankuose (stebi vidurkius, įsitraukimą į pamokas ir kitą svarbią informaciją).

Visa tai  padeda nustatyti mūsų, kaip bendruomenės, vertybes, tikslus. Skatina nuolat įsivertinti ir gauti grįžtamąjį ryšį. Esame atviri pokyčiams ir lankstūs, nes nuolat bendradarbiaudami mokomės ir tobulėjame.