Nuolatinio tobulėjimo sistema yra metodika, kurios pagrindinis tikslas – siekti nuolatinių, nedidelių, bet tvarių pokyčių, kurie ilgainiui sukuria reikšmingą progresą. Šiemet tęsiame metodikos taikymą progimnazijoje.
Šių mokslo metų pradžioje mokytojų metodinių grupių komandos, klasės ir kiekvienas mokinys asmeniškai išsikėlė tikslus. Klasės pasipuošė duomenų centrais „Mes ir apie mus“, kuriuose stebime klasės padarytą pažangą. Mokiniai fiksuoja duomenis savo asmeniniuose aplankuose (stebi vidurkius, įsitraukimą į pamokas ir kitą svarbią informaciją).
Visa tai padeda nustatyti mūsų, kaip bendruomenės, vertybes, tikslus. Skatina nuolat įsivertinti ir gauti grįžtamąjį ryšį. Esame atviri pokyčiams ir lankstūs, nes nuolat bendradarbiaudami mokomės ir tobulėjame.
************************************************************************************************************************
Taikydami nuolatinio tobulėjimo metodiką gruodžio mėnesį mokiniai su klasių vadovais įsivertino, ar pavyko įvykdyti išsikeltą klasės tikslą. Vieniems pavyko, kitiems galbūt ir nepasisekė.
Jeigu pavyko – smagiai pasidžiaugė ir gavo apdovanojimą: vieni žiūrėjo filmą, kiti į pramogų parką siausti ar žaisti boulingo keliavo. Įdomių, smagių kūrybinių veiklų per pamokas ir po jų tikrai netrūko.
Jeigu tikslas nebuvo įgyvendintas, tuomet mokiniai aptarė priežastis, kodėl nepavyko, kaip reikėtų dar pasistengti, o gal visai vertėtų suformuluoti naują tikslą.
Šis įsivertinimo etapas mokiniams ir mokytojams padėjo gauti grįžtamąjį ryšį, kad galėtų nusimatyti tobulintinas sritis ir kryptingus veiksmus.