Mūsų mokykloje 8-okai yra vyriausi. Būdami vyriausi jie linkę labiausiai prisiimti atsakomybę, lyderiauti ir būti puikia atrama. Gruodžio pradžioje 42 aštuntokai dalyvavo mokymuose apie IB mokinio profilį. Viską išnagrinėję ir puikiai pasiruošę jie keliauja į 5–8 klases, stoja mokytojų vieton ir dirba su mokiniais, mokosi valdyti auditoriją, viešai kalbėti, pateikti instrukcijas, apibendrinti. Kadangi eina į klases po du, tai kartu mokosi bendradarbiauti, išgirsti vienas kitą, pasidalinti užduotimis.
Aštuntokai po pravestų klasių valandėlių reflektuoja, kad mokiniai įsitraukia į veiklą, mielai dalijasi savo patirtimi, sunkumų kyla, kai reikia ieškoti konkrečių pavyzdžių. Įdomu tai, kad mūsų mokiniai dažniausiai iš visų dešimtiems IB mokinio savybių (tyrinėjantis, žinantis, mąstytojas, bendraujantis, principingas, atvirų pažiūrų, rūpestingas, rizikuojantis, subalansuotas, reflektuojantis) sau kaip dominuojančias prisiskiria šias dvi savybes: bendraujantis ir rūpestingas. Ir išties, kalbos jiems netrūksta, tik patys prisipažįsta, kad kartais pamiršta pačią paprasčiausią gyvenimišką taisyklę, kad ausis turime dvi, o liežuvį – tik vieną. Ir čia vaikai daro išvadą, kad kalbėjimas ir kalbėjimasis neįmanomas be klausymo, be savo pašnekovo išgirdimo.
Patys aštuntokai po šios užduoties tarsi dar labiau ūgtelėję, dar brandesni – tikri IB ambasadoriai. Dėkojame mokytojams ir mokiniams, kurie žengė dar vieną žingsnelį IB link!