1733406310761 (1)

Taikydami nuolatinio tobulėjimo metodiką gruodžio mėnesį mokiniai su  klasių vadovais įsivertino, ar pavyko įvykdyti išsikeltą klasės tikslą. Vieniems pavyko, kitiems galbūt ir nepasisekė.

Jeigu pavyko – smagiai pasidžiaugė ir gavo apdovanojimą: vieni žiūrėjo filmą, kiti į pramogų parką siausti ar žaisti boulingo keliavo. Įdomių, smagių kūrybinių veiklų  per pamokas ir po jų tikrai netrūko.

Jeigu tikslas nebuvo įgyvendintas, tuomet mokiniai aptarė priežastis, kodėl nepavyko, kaip reikėtų dar pasistengti, o gal visai vertėtų suformuluoti naują tikslą.

Šis įsivertinimo etapas mokiniams ir mokytojams padėjo gauti grįžtamąjį ryšį, kad galėtų nusimatyti tobulintinas sritis ir kryptingus veiksmus.